Sibel Can Diyeti




Hiç üşenmeyin, arşivlere girin bakın. Sibel Can, bu yıl ya kilolarıyla ya da boşanma haberleriyle gündeme gelmiş. Neyse, bu haberlerden o da bıkmış olacak ki, toplamış bavulu Londra'nın yolunu tutmuş. HaberTürk gazetesinden Esin Övet yazdı;
Şimdi Londra'da ve kampta. Geçen gün konuştum. Hatta bir ara görüntülü telefon ile görüntüsünü gösterdi ama çok değil. Sibel Can tam tamına 15 kilo vermiş. Hedefi 10 kilo daha vermekmiş. 10 kilo daha verdikten sonra ortaya çıkacakmış. Zaten ocak ayında yeni albüm çıkarıyor. Yeni görüntüsü ile herkesi şoke edecek, benden söylemesi.
Yani bu sefer de zayıflığıyla konuşturacak. Ben gözlerime inanamadım. Gerçekten ilk önce tanıyamadım. Küçücük ve incecik kalmış. Sürekli spor yapıp, yediklerine içtiklerine dikkat ediyormuş.
Ve özellikle kabak çorbasını çok sık tüketiyormuş. Vallahi çok iyi yapmış, çünkü son zamanlarda ipin ucunu fazlasıyla kaçırmıştı sanırım. Ya tamam, biz onu kilolarıyla da seviyoruz ama zayıf hali daha güzel.
Şimdi daha sağlıklı ve daha fit olmuş. Fıstık gibi görünüyordu. Yani hazır olun, 2011 Sibel Can yılı olacak gibi. Ve sanıyorum yazın yine tangalı bir yakalanmaya daha şahit olacağız. Bence de olalım. Sibel Can, geçtiğimiz yaz meydanı çok boş bırakmıştı.


KABAK ÇORBASIYLA ZAYIFLADI
Sibel Can, "Kabak Çorbası' sayesinde hiç aç kalmadan zayıfladım. Her gün 1 saat ya yürüdüm ya da yüzdüm" dedi.Sibel Can'ın yeni albümü Emre Plak etiketiyle 14 Şubat Sevgililer Günü'nde piyasaya çıkacak.

İŞTE SİBEL CAN'IN DİYETİ
SABAH: 1 yeşil elma fırında pişiriliyor. Yerken üzerine tarçın konuyor. Küçük bardak diyet süt ya da iki kaşık diyet yoğurt eşliğinde bir kase müsli.
ÖĞLE: Kabak çorbası (istenirse limon konabilir) ve 1 dilim siyah ekmek.
AKŞAM: 1 parça ızgara somon ve 1 tabak haşlanmış sebze.
YATMADAN ÖNCE: 1 bardak diyet ılık süt.

NOTLAR: Diyet bile olsa kola yasak. 2.5 litre su içilecek. Acıktıkça kabak çorbası serbest. Tuz tüketmek yasak.

İŞİN SIRRI KABAK ÇORBASI
4 kabak, rendelenmiş 2 domates, 1 demet maydanoz, 1 demet nane, 1 demet dereotunu makul miktarda su ile kaynatın. Sonra bu karışımı mikserden geçirin ve acıktıkça için. Yağ ve tuz yasak. Baharat serbest
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder